We verkeren momenteel, door de uitbraak van het coronavirus, in een zeer uitzonderlijke situatie. Een situatie die gevolgen met zich mee brengt waar we niet eerder mee te maken hebben gehad. Daarom zijn wij genoodzaakt geweest veel van onze arrangementen te annuleren. We betreuren de enorme impact van het coronavirus op alle reisplannen, maar verwelkomen u graag weer in de nabije toekomst. Hiervoor hebben wij de “Reistegoed Voucher” uitgegeven. Met de voucher bent u uw geld niet kwijt en kunt u op een later tijdstip weer deelnemen aan één van onze arrangementen.

Wat is de Reistegoed Voucher?

De Reistegoed Voucher is een tegoedbon waarmee u het arrangement op een later moment alsnog kunt maken. De voucher heeft exact dezelfde waarde als de betaalde reissom en is minimaal één jaar geldig. Het initiatief is opgezet door de reisbranche in overeenstemming met de verschillende brancheorganisaties.

Wat is de waarde van mijn voucher?

De waarde van de voucher is volledig gelijk aan de door u betaalde reissom. De voucher is minimaal één jaar geldig na datum van uitgifte, de geldigheid staat ook vermeld op de betreffende voucher. Is de reissom van uw nieuw te boeken arrangement duurder? Dan betaalt u zelf het verschil bij. Is de nieuwe reissom lager, dan krijg je het verschil terug in de vorm van een nieuwe voucher.

Hoe kan ik reserveren met mijn voucher?

Bij het maken van uw boeking kunt u aangeven dat u in het bezit bent van een Reistegoed Voucher, deze wordt dan door onze medewerkers verwerkt op uw nieuwe order.

Wat kan ik reserveren met mijn voucher?

U kunt alle reizen en arrangementen reserveren die wij aanbieden op Boon-a-part.nl. Ook kunt u de voucher gebruiken om extra producten/diensten te betalen, zoals bijvoorbeeld kamer upgrades of fietsverhuur. Dit dienen wel producten/diensten te zijn die bij Boon-a-part Bridgereizen te reserveren zijn.

Wie kan de voucher gebruiken?

De voucher is persoonsgebonden en alleen te gebruiken door dezelfde hoofdboeker zo als op de originele reservering.

Moet het nieuwe arrangement plaatsvinden binnen de geldigheidsduur van de voucher?

Nee, het nieuwe arrangement hoeft niet plaats te vinden binnen de geldigheidsduur van de voucher. Enkel de reservering van het arrangement dient gemaakt te worden binnen de geldigheidsduur van uw voucher.

Lukt het u niet om binnen binnen de termijn een nieuw arrangement bij ons te boeken? Geen zorgen! Als u de voucher na het verstrijken van de termijn niet of niet helemaal heeft gebruikt, kunt u het restbedrag terugvragen. U ontvangt van ons een e-mail zodra de voucher is verlopen, zodat u dit niet kunt vergeten.

Tot wanneer is mijn voucher geldig?

De voucher is tot minimaal één jaar naar uitgifte geldig, de geldigheid van de voucher is terug te vinden op de voorzijde van de voucher.

Welke voorwaarde zijn van toepassing op de Reistegoed Voucher?

De voorwaarde welke van toepassing zijn op de Reistegoed Voucher kunt u hier terugvinden bij onze algemene voorwaarden onder het kopje “Voorwaarden Reistegoedvoucher”.