Corona virus (COVID-19)

 

Laatste update: 30 maart 2020, 17:00 uur

Gezien deze omstandigheden is het helaas niet mogelijk om geld terug te storten. Als oplossing voor dit probleem hebben wij de Reistegoed Cheque gepubliceerd, waarbij u de waarde van u betaalde reis terug ontvangt in de vorm van een cheque. Deze cheque kunt u inzetten bij alle reizen die wij in de toekomst aan zullen bieden.

Daarnaast hebben onze reizigers van de bridgereis naar Kos een persoonlijke brief of e-mail van ons ontvangen met meer informatie omtrent de reis. Wij vragen u contact met ons op te nemen indien u deze e-mail of brief niet ontvangen heeft.

 

Update 24 maart 2020

Als gevolg van de wereldwijde Corona Bestrijding en de huidige snelheid van de opeenvolgende maatregelen van de autoriteiten zijn wij helaas genoodzaakt alle bridgereizen met vertrek tot en met 1 juni te annuleren.

Wij zijn momenteel alle betrokken klanten aan het informeren via mail en telefoon dat we hun bridgevakantie annuleren, maar dat ze uiteraard hun geld niet kwijt zijn. Alle betrokken klanten krijgen de exacte waarde als tegoed voor een volgende bridgevakantie die kan worden opgenomen op een bestemming naar keuze en dit zowel voor vlieg- als Nederlandse Bridgevakanties.

Hoe krijgt u info met betrekking tot uw reis als gevolg van deze maatregelen?

Momenteel zijn wij druk bezig om meer dan 600 Boon-a-part klanten, die de afgelopen periode geraakt zijn door de diverse maatregelen, op de best mogelijke manier verder te helpen. In het belang van onze klanten én om dit zo vlot en gestructureerd mogelijk te laten verlopen, vindt u hieronder informatie en richtlijnen met betrekking het contact met Boon-a-part Bridgereizen.  Graag vragen wij hierin om uw begrip en medewerking.

  • Wij contacteren u! U mag er hierin uiteraard op vertrouwen dat wij dit doen in volgorde van urgentie. We verzoeken u dan ook vriendelijk om ons in de komende periode niet langer zelf te benaderen.
  • Wij zorgen ervoor dat de antwoorden op de meest gestelde vragen makkelijk terug te vinden zijn in onze FAQ over Bridgevakanties.
  • Wij doen ons best om de website continu up-to-date te houden. Zodra wij van de autoriteiten informatie krijgen passen wij de updates aan. Wij raden u aan om zeker ook zelf de updates van de officiële autoriteiten te volgen want de ontwikkelingen en de adviezen volgen elkaar zeer snel op.

 


Update 23 maart 2020

BELANGRIJK
In verband met de corona crisis hebben wij tijdelijk aangepaste openingstijden.
U kunt ons bereiken op maandag tot en met vrijdag tussen 9 uur en 12 uur.

U kunt uw vragen ook stellen via de email. Wij zullen u binnen 48 uur een reactie sturen.

 

Update: 20 maart 2020

Naar aanleiding van de ontwikkelingen en de adviezen van de autoriteiten, gaan onze Paas Bridgearrangementen op 10 en 11 april vooralsnog door. De gasten die op dit moment een reservering hebben staan voor één van deze arrangementen, hebben een persoonlijke brief of e-mail ontvangen. Heeft u deze niet ontvangen? Neem dan contact met ons op per e-mail.

Ook onze reizigers van onze bridgereizen naar Kos en de Turkse Riviéra hebben vandaag een persoonlijke brief of e-mail van ons ontvangen. Ook in dit geval vragen wij u contact met ons op te nemen indien u deze e-mail of brief niet ontvangen heeft.

Voor nu geldt dat alle reizen vanaf 10 april vooralsnog door zullen gaan. Per dag zullen wij de situatie opnieuw onder de loep nemen en bekijken wat de ontwikkelingen betekenen voor onze geplande bridgereizen.

 

Update: 18 maart 2020

Afgelopen dagen krijgen wij veel vragen of Boon-a-part bereikbaar is voor nieuwe reserveringen. Het antwoord op deze vraag is:

Ja, u kunt nieuwe reserveringen maken voor later dit jaar.
Dit kan via de website maar inmiddels ook weer via de vertrouwde telefoon.

Ook wij van Boon-a-part Bridgereizen nemen onze verantwoordelijkheid; zo werken we op dit moment met meer dan 5 collega’s vanuit huis, zoals geadviseerd door de overheid.

 

Update: 17 maart 2020

Iedereen die geboekt heeft tot en met 6 april heeft een persoonlijk e-mail of brief ontvangen. Heeft u deze niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Voor alle vakanties met vertrek vanaf 7 april blijft alles voorlopig ongewijzigd. Wij blijven uiteraard de ontwikkelingen en de adviezen van de autoriteiten opvolgen.

 

Update: 16 maart 2020

Als gevolg van de wereldwijde Corona Bestrijding en de huidige snelheid van de opeenvolgende maatregelen van de autoriteiten hebben wij besloten om alle bridgereizen met vertrek tot en met 6 april te annuleren. Voor alle vakanties met vertrek vanaf 7 april blijft alles voorlopig ongewijzigd. Wij blijven uiteraard de ontwikkelingen en de adviezen van de autoriteiten opvolgen.

Wij zijn momenteel alle betrokken klanten aan het informeren via mail en telefoon dat we hun bridgevakantie uit voorzorg annuleren, maar dat ze uiteraard hun geld niet kwijt zijn. Alle betrokken klanten krijgen de exacte waarde als tegoed voor een volgende bridgevakantie die kan worden opgenomen tussen 1 mei 2020 en 1 mei 2021 op een bestemming naar keuze en dit zowel voor vlieg- als Nederlandse Bridgevakanties.

Hoe krijgt u info met betrekking tot uw reis als gevolg van deze maatregelen?

Momenteel zijn wij druk bezig om meer dan 400 Boon-a-part klanten, die de afgelopen periode geraakt zijn door de diverse maatregelen, op de best mogelijke manier verder te helpen. In het belang van onze klanten én om dit zo vlot en gestructureerd mogelijk te laten verlopen, vindt u hieronder informatie en richtlijnen met betrekking het contact met Boon-a-part Bridgereizen.  Graag vragen wij hierin om uw begrip en medewerking.

  • Wij contacteren u! U mag er hierin uiteraard op vertrouwen dat wij dit doen in volgorde van urgentie. We verzoeken u dan ook vriendelijk om ons in de komende periode niet langer zelf te benaderen.
  • Wij zorgen ervoor dat de antwoorden op de meest gestelde vragen makkelijk terug te vinden zijn in onze FAQ over Bridgevakanties.
  • Wij doen ons best om de website continu up-to-date te houden. Zodra wij van de autoriteiten informatie krijgen passen wij de updates aan. Wij raden u aan om zeker ook zelf de updates van de officiële autoriteiten te volgen want de ontwikkelingen en de adviezen volgen elkaar zeer snel op.

We begrijpen dat u het liefst zo snel mogelijk wil weten waar u aan toe bent en welke mogelijkheden er zijn. Wij willen benadrukken dat er met man en macht wordt gewerkt om die duidelijkheid te geven, de gevolgen voor iedereen te beperken en tegelijkertijd de situatie goed onder controle te houden. Wij werken hierin nauw samen met autoriteiten, als ook met onze bus-, airline- en hotelpartners.

 

Update: 16 maart 2020

Alle gasten met een geboekte reis tot aankomstdatum 11 april 2020 hebben 16 maart een persoonlijke mail ontvangen.

BELANGRIJK: we verzoeken u dringend om in de komende dagen niet met ons contact center te bellen.

Vanwege de huidige situatie is het zeer druk op het kantoor, vooral vanwege de vele telefoontjes die wij ontvangen. We willen graag prioriteit kunnen geven aan deze bellers. Bovendien kunnen de medewerkers op het Contact Center u nu niet meer vertellen dan de informatie die op deze pagina van onze website staat. We excuseren ons dat we u niet van dienst kunnen zijn zoals u van ons gewend bent, maar onder de huidige uitzonderlijke omstandigheden is dat niet mogelijk.

 

Update: 13 maart 2020

Gedurende de persconferentie van premier Rutte, minister Bruins voor Medische Zorg en RIVM-voorman Van Dissel is naar buiten gekomen dat evenementen met meer dan 100 bezoekers worden afgelast. Op dit moment is dit nog niet van toepassing op onze bridgearrangementen. Het aantal gasten op onze bridgearrangementen zal maximaal 35 zijn.

 

Veelgestelde vragen COVID-19

Boon-a-part Bridgereizen volgt de ontwikkelingen met betrekking tot het coronavirus nauwlettend, zowel op onze locaties als op het hoofdkantoor. Informatie op deze pagina is actueel en wordt aangevuld indien er nieuwe ontwikkelingen zijn. Onderstaand een antwoord op de meest gestelde vragen vragen omtrent het COVID-19 virus.

1. Ik heb een bridgearrangement gereserveerd bij Boon-a-part Bridgereizen; gaat dit arrangement door zoals gepland?

Ja, uw bridgearrangement gaat gewoon door zoals u die gereserveerd heeft.

Wanneer het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) het afraadt om naar een bepaalde locatie af te reizen of wanneer het bridgearrangement feitelijk niet meer uitvoerbaar is, wordt uw arrangement geannuleerd. Op dat moment zullen wij samen met u kijken naar de mogelijkheden. Kijk voor de laatste updates op de site van het RIVM: https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19.

2. Ik heb gereserveerd maar ik wil niet meer deelnemen; kan ik mijn reis vanwege het Coronavirus kosteloos annuleren?

Zolang er geen negatief reisadvies van toepassing is op de locatie van uw bridgearrangement, zijn onze standaard annuleringsvoorwaarden van toepassing. Dit houdt in dat u uw bridgearrangement alleen kunt wijzigen en/of annuleren conform onze annuleringsvoorwaarden.

3. Welke maatregelen neemt Boon-a-part m.b.t. hygiëne?

  • Voor het betreden van de bridgezaal wordt u gevraagd om handen te desinfecteren. Boon-a-part heeft een grote voorraad handgel aangeschaft voor onze gasten.  
  • Wij zullen niet bridgen aan vierkante, maar aan lange tafels

4. Ik heb griepverschijnselen, koorts of klachten aan de luchtwegen: kan ik nog deelnemen aan een bridgearrangement?

Of u kunt deelnemen is aan u. Maar zoals heel het jaar door kunt u uw reis annuleren bij ziekte (de reguliere annuleringsvoorwaarden zijn dan van toepassing). U kunt in dit geval ook contact opnemen met uw annuleringsverzekering.   

 

Veelgestelde vragen Boon-a-part Bridgereizen

Reserveren

1. Hoe kan ik reserveren?

U kunt online reserveren op www.boon-a-part.nl, telefonisch via ons Servicecenter 0347 – 750 444, maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 uur of per e-mail via info@boon-a-part.nl

Voor het geval dat u kiest voor onze website, kunt u via onze bridgekalender op zoek gaan naar een geschikt bridgearrangement. Wanneer u een arrangement gevonden heeft, kunt u klikken op ‘Boek nu dit arrangement!’. Vervolgens komt u terecht bij ons reserveringsformulier. Hier kunt u alle gegevens invullen die wij nodig hebben om uw reservering te kunnen maken. Als u alle lege velden voorzien heeft van uw gegevens, kunt u het formulier verzenden door te klikken op ‘Reservering verzenden’. Op dit moment heeft u de reserveringsaanvraag naar ons Servicecenter verzonden. Zij zullen deze aanvraag behandelen en de reservering voor u inboeken. Wanneer dit gebeurd is, ontvangt u een definitieve reserveringsbevestiging van ons.

2. Wanneer is een reservering definitief?

Uw reservering is definitief wanneer u een definitieve reserveringsbevestiging van ons ontvangen heeft. Wij streven er naar om de definitieve reserveringsbevestiging op werkdagen binnen 48 uur toe te sturen. Let op: een reserveringsaanvraag en reserveringsbevestiging zijn dus niet hetzelfde.

3. Hoe ontvang ik bevestiging van mijn reservering?

U ontvangt u de definitieve reserveringsbevestiging altijd per e-mail. Indien u de reserveringsbevestiging graag per post ontvangt, kunt u dit aangeven bij het maken van uw reservering. 

4. Wanneer ontvang ik bevestiging van mijn reservering?

Wij streven er naar om de definitieve reserveringsbevestiging op werkdagen binnen 48 uur toe te sturen.

5. Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen?

U hoort ten alle tijde wat van ons dus indien u geen bevestiging ontvangen heeft, dient u zo snel mogelijk contact met ons Servicecenter op te nemen via de telefoon of per e-mail. Ons Servicecenter gaat er dan voor zorgen dat u alsnog uw reserveringsbevestiging zult ontvangen.

6. Tot hoe kort voor vertrek kan ik een bridgearrangement reserveren?

U kunt ten altijd een reserveringsaanvraag indienen. Voor alle bridgearrangementen in Nederland geldt dat alle kamers 7 dagen voor aanvang op aanvraag gaan. Dit betekent dat er op de dag van aanvang nog een reservering gemaakt kan worden, indien er nog kamers beschikbaar zijn. Mocht het voorkomen dat een bridgearrangement geen kamers meer beschikbaar heeft, dan zal het arrangement op onze website weergegeven worden als VOL.

7. Is een reservering na bevestiging nog te wijzigen?

U kunt uw reservering wijzigen door contact op te nemen met ons Servicecenter via de telefoon of per e-mail. Indien wij een wijziging direct door kunnen voeren dan doen wij dat. Indien dit niet mogelijk is, zetten wij uw verzoek tot wijzigen uit naar het betreffende hotel. In sommige gevallen kunnen er wijzigingskosten van toepassing zijn.

8. Ik wil meerdere arrangementen achter elkaar boeken. Kan dat?

Dat is geen enkel probleem. Indien u graag meerdere arrangementen zou willen boeken, kunt u de formulieren voor de desbetreffende bridgearrangementen invullen op onze website en de formulieren opsturen naar ons Servicecenter. Ook is het mogelijk om telefonisch de verschillende reserveringen te maken of per e-mail.

9. Ik wil een arrangement graag verlengen met één of meerdere nacht(en). Kan dat?

Het is mogelijk om nachten voor of na het arrangement bij te boeken. Indien dit van toepassing is voor u, kunt u contact opnemen met ons Servicecenter per e-mail of telefoon. Het Servicecenter zal bij het desbetreffende hotel het tarief opvragen voor de extra nacht(en). Wanneer zij deze informatie hebben mogen ontvangen zullen zij opnieuw contact met u opnemen en het tarief met u bespreken. Indien u akkoord geeft aan dit tarief, zullen zij de extra nacht(en) toevoegen aan uw reservering en kunt u deze extra informatie en toeslag terugvinden op uw reserveringsbevestiging. 

10. Is het mogelijk om een upgrade kamer te reserveren?

Alle bridgearrangementen bij Boon-a-part Bridgereizen zijn gebaseerd op een overnachting op een tweepersoons comfort kamer. Als u een upgrade kamer zou willen reserveren, dan kunt u op onze website per hotel zien over welke upgrade mogelijkheden het hotel beschikt. Bij het maken van een reservering via onze website kunt u één van deze upgrade kamers selecteren, ook kunt u meteen de kosten van deze upgrade zien. Indien u de reservering per telefoon of e-mail maakt, kunt u aangeven naar welk kamertype uw wens uitgaat. Ons Servicecenter zal u vervolgens op de hoogte brengen van de eventuele kosten die in rekening gebracht zullen worden.

11. Is het mogelijk om een kamer voor mindervalide te reserveren?

Sommige hotels bieden kamers en voorzieningen voor mindervaliden. Echter zijn niet alle hotels in ons aanbod volledige toegankelijk voor mindervaliden. Op onze website kunt u per hotel zien of het hotel toegankelijk is voor mindervaliden. Indien u informatie wenst over een mindervalidenkamer bij een desbetreffend hotel, kunt u het beste contact opnemen met ons Servicecenter per telefoon of e-mail. 

12. Is het mogelijk om voor een groep te reserveren?

Wanneer u een bridgearrangement wenst te boeken met uw vriendengroep of bridgeclub kunt u contact openemen met onze afdeling “groepsreizen”. U kunt deze bereiken op het e mailadres: info@boon-a-part.nl of op 0347-750 444.  

13. Kan ik mijn reserveringsbevestiging nogmaals ontvangen?

Ja, dat is geen enkel probleem. Hiervoor kunt u contact opnemen met ons Servicecenter via de telefoon of e-mail.

14. Ik heb wensen die van (essentieel) belang zijn voor mijn boeking. Wat kan ik daarmee doen?

U kunt uw wensen ten alle tijden doorgeven aan ons Servicecenter, zij zullen uw wensen noteren bij uw reservering en deze ook doorgeven aan het hotel en de wedstrijdleiding. Indien u de reservering maakt via ons formulier op de website, kunt u uw wensen invullen in een van de daarvoor bestemde velden. Een preferentie betreft slechts een voorkeur. Dit houdt in dat er geen garantie is dat uw wens/voorkeur mogelijk is. Indien uw wens niet mogelijk is zullen wij u hier uiteraard over informeren.

15. Ik ben alleen, kan ik toch mee op reis?

Ja zeker, iedereen is welkom bij Boon-a-part. Wij zorgen altijd voor een Bridgepartner voor u.

Prijzen

1. Ik kom alleen. Wat moet ik extra betalen?

Er zijn een aantal hotels die over ‘echte’ éénpersoonskamers beschikken. Deze kamers zijn te boeken tegen dezelfde prijs als voor een tweepersoonskamer. Indien een hotel geen ‘echte’ éénpersoonskamers heeft, wordt er een toeslag berekend. In dit geval krijgt u een tweepersoonskamer voor enkel gebruik. De toeslag die hiervoor berekend wordt is €15,00 per persoon per nacht. In het geval van feestdagen of speciale evenementen wordt er een toeslag van €20,00 per persoon per nacht berekend.

2. Zijn de prijzen altijd per persoon?

Prijzen gecommuniceerd op onze website zijn altijd per persoon tenzij anders aangegeven.

Betaling

1. Wanneer moet ik de betaling voor mijn bridgearrangement overmaken?

U wordt verzocht om het te betalen bedrag 3 weken voor aanvang van een arrangement te voldoen.  Bent u in het bezit van een Bridgevoordeel pas dan gelden er andere regels. 

2. Kunnen alle reizigers apart betalen?

Ja zeker! Het is mogelijk voor alle reizigers om apart te betalen. Dit kan door middel van een aparte factuur per gereserveerde kamer, maar is ook mogelijk door het te betalen bedrag over te maken naar het ordernummer van de reservering.

3. Kan ik betalen met cadeaubonnen?

Vanuit Boon-a-part Bridgereizen nemen wij enkel cadeaubonnen aan die vanuit ons zijn vrijgegeven. De voorwaarden van deze cadeaubonnen kunt u terugvinden op de desbetreffende bon.

Annuleren

1. Hoe kan ik de reservering annuleren?

Het annuleren van uw reservering kan gemakkelijk door telefonisch of per e-mail contact op te nemen met ons Servicecenter. Op het moment dat uw reservering definitief is (dat is op het moment dat u een reserveringsbevestiging van ons ontvangen heeft), gelden onze annuleringsvoorwaarden. Wilt u buiten kantoren uren annuleren? Bel dan altijd het hotel waar u heeft geboekt.   

2. Kan ik een annuleringsverzekering afsluiten?

Nee, het is niet mogelijk om een annuleringsverzekering af te sluiten via Boon-a-part Bridgereizen. Hiervoor kunt u terecht bij de ANWB, bank of uw verzekeringsagent  

3. Wat zijn de voorwaarden van jullie annuleringsdekking?

Bij het annuleren van uw bridgearrangement, berekenen wij de annuleringskosten door die volgens onze annuleringsvoorwaarden zijn vastgesteld. Deze voorwaarden voor onze Nederlandse bridgearrangementen zijn als volgt:

Bij Boon-a-part Bridgereizen staan service en kwaliteit hoog in het vaandel. Daarom kunt u alleen bij ons uw reis tot 20 dagen voor aanvang kosteloos wijzigen of annuleren.

  • Van de 20e t/m de 15e dag voor aanvang van de reis 50% van de totale reissom.
  • Van de 14e t/m 5e dag voor aanvang van de reis 75% van de totale reissom.
  • Vanaf de 5e dag voor aanvang tot de vertrekdag van de reis 90% van de totale reissom.
  • Op de dag van aanvang of later 100% van de reissom.

Voor buitenlandse bridgereizen zijn de volgende voorwaarden van toepasssing: 

  • bij annulering tot de 42ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: de aanbetaling;
  • bij annulering vanaf de 42ste dag (inclusief) tot de 28ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 35% van de reissom;
  • bij annulering vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de 21ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 40% van de reissom;
  • bij annulering vanaf de 21ste dag (inclusief) tot de 14de dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 50% van de  reissom;
  • bij annulering vanaf de 14de dag (inclusief) tot de 5de dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 75% van de reissom;
  • bij annulering vanaf de 5de dag (inclusief) tot de vertrekdag: 90% van de reissom;
  • bij annulering op de vertrekdag of later: de volledige reissom.

Overige

1. Kan ik alleen deelnemen aan een bridgearrangement?

Ja, het is zeker mogelijk om alleen deel te nemen aan een bridgearrangement. Wij zullen ten alle tijden zorgen voor een bridgepartner.

2. Moet ik lid zijn van de Nederlandse Bridgebond?

Nee, u hoeft geen lid te zijn van de Nederlandse Bridgebond om deel te kunnen nemen aan onze bridgearrangementen. Indien u wel lid bent van de Nederlandse Bridgebond vernemen wij dat graag, wij zullen uw Nederlandse Bridgebond lidnummer noteren en er voor zorgen dat de meesterpunten op uw nummer doorgevoerd worden.

3. Mag ik een huisdier meenemen?

Ieder hotel heeft zijn eigen beleid wat betreft huisdieren. Er zijn hotels die geen huisdieren toestaan, maar ook voldoende hotels die het wél toestaan. Er geldt in elk geval een toeslag i.v.m. extra schoonmaak. Deze kosten staan vermeld bij de extra informatie van de hotels op de hotel pagina’s. 

4. Is speelniveau van belang voor de bridgearrangementen?

Het speelniveau wordt niet geregistreerd bij Boon-a-part Bridgereizen.

5. Hoe dien ik een klacht in?

Heeft u een klacht of was er iets niet helemaal naar wens? Dan horen wij uiteraard graag van u. U kunt gemakkelijk contact opnemen met ons Servicecenter per telefoon of e-mail en uw bevindingen aan ons doorgeven.

6. Hoe gaat Boon-a-part Bridgereizen om met persoonsgegevens?

Wij respecteren en beschermen de privacy van alle gebruikers van Boon-a-part Bridgereizen en zorgen dat uw persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. U kunt hier klikken voor ons Privacy Statement.

7. Ik heb een Bridge Voordeelpas, wat houdt dat in?

Sinds 2020 heeft de Bridge Voordeelpas zijn intrede gemaakt binnen Boon-a-part Bridgereizen. Gasten die vaker dan 5 keer zijn mee geweest op een bridgereis/-arrangement bij Boon-a-part ontvangen automatisch een Bridge Voordeelpas. Er zijn 3 soorten passen: Groen (minimaal 5 reizen), Zilver (minimaal 10 reizen) en Goud (minimaal 25 reizen). Hoe vaker u heeft deelgenomen aan een bridgereis/-arrangement, hoe meer voordeel u ontvangt. Voor alle voordelen per pas kunt u hier terecht.

8. Wat is de geschikte leeftijd voor een bridgearrangement?

Alle leeftijden zijn welkom op onze bridgearrangementen. Eén ding is zeker, u bent nooit de oudste op een bridgereis.

Over Boon-a-part Bridgereizen

1. Wat is het telefoonnummer van Boon-a-part Bridgereizen?

Boon-a-part Bridgereizen is te bereiken op het volgende nummer: +31 (0)347 – 750 444.  

2. Heeft Boon-a-part Bridgereizen ook een Facebook pagina?

Ja zeker, u kunt hier klikken voor onze Facebookpagina.

3. Wat zijn de adresgegevens en het rekeningnummer van Boon-a-part Bridgereizen?

Postadres
Postbus 134
3430 AC Nieuwegein

Bezoekadres
Buizerdlaan 2
3435 SB Nieuwegein

4. Wat zijn de openingstijden van Boon-a-part Bridgereizen?

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 – 17:00 uur
Zaterdag & zondag gesloten

De website is 24 uur per dag 7 dagen per weken open. Het opzoeken van informatie of het maken van een reservering is dus altijd mogelijk. 

5. Hoe kan ik mij aanmelden voor de Boon-a-part Bridgereizen Nieuwsbrief?

Aanmelden kan gemakkelijk door uw emailadres in te vullen onderaan deze pagina. 

Heeft u uw antwoord nog niet gevonden?

Openingstijden:

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 – 17:00 uur
Zaterdag & zondag gesloten