De meest gestelde corona-gerelateerde vragen

Beste gast van Boon-a-part Bridgereizen,

De persconferentie van 14 oktober 2020 heeft voor wat vragen gezorgd m.b.t. onze bridgearrangementen. De antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u hieronder:

1. Gaan de bridgearrangementen door?
Ja, de arrangementen gaan door.

2. Hoeveel bridgers mogen er maximaal deelnemen?
Wij bridgen met maximaal 7 tafels, dit zijn in totaal maximaal 28 bridgers.

3. Is een mondkapje verplicht?
Nee, mondkapjes zijn in de Nederlandse hotels niet verplicht voor hotelgasten. Tijdens onze arrangementen zijn de mondkapjes dan ook niet verplicht, maar mag natuurlijk wel.

4. Draagt het hotelpersoneel wél een mondkapje?
Ja, speciaal voor uw veiligheid zal het hotelpersoneel een mondkapje dragen.

5. Zijn er extra maatregelen genomen m.b.t. hygiëne?
Ja, die zijn er. Wij verwijzen u graag door naar de pagina ‘Het nieuwe bridgen‘ voor alle genomen maatregelen.

Verder blijft het advies om bij klachten thuis te blijven, hiervoor kunt u dan ook kosteloos annuleren. Kijk hier voor de annuleringsvoorwaarden.

Mocht u naar aanleiding van bovenstaande berichten vragen en/of opmerkingen hebben, dan kunt u telefonisch (+31 (0)347 – 750 444) of per e-mail (info@boon-a-part.nl) contact met ons opnemen.

 

Veelgestelde vragen Boon-a-part Bridgereizen

Reserveren

1. Hoe kan ik reserveren?

U kunt online reserveren op www.boon-a-part.nl, telefonisch via ons Servicecenter 0347 – 750 444, maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 uur of per e-mail via info@boon-a-part.nl

Voor het geval dat u kiest voor onze website, kunt u via onze bridgekalender op zoek gaan naar een geschikt bridgearrangement. Wanneer u een arrangement gevonden heeft, kunt u klikken op ‘Boek nu dit arrangement!’. Vervolgens komt u terecht bij ons reserveringsformulier. Hier kunt u alle gegevens invullen die wij nodig hebben om uw reservering te kunnen maken. Als u alle lege velden voorzien heeft van uw gegevens, kunt u het formulier verzenden door te klikken op ‘Reservering verzenden’. Op dit moment heeft u de reserveringsaanvraag naar ons Servicecenter verzonden. Zij zullen deze aanvraag behandelen en de reservering voor u inboeken. Wanneer dit gebeurd is, ontvangt u een definitieve reserveringsbevestiging van ons.

2. Wanneer is een reservering definitief?

Uw reservering is definitief wanneer u een definitieve reserveringsbevestiging van ons ontvangen heeft. Wij streven er naar om de definitieve reserveringsbevestiging op werkdagen binnen 48 uur toe te sturen. Let op: een reserveringsaanvraag en reserveringsbevestiging zijn dus niet hetzelfde.

3. Hoe ontvang ik bevestiging van mijn reservering?

U ontvangt u de definitieve reserveringsbevestiging altijd per e-mail. Indien u de reserveringsbevestiging graag per post ontvangt, kunt u dit aangeven bij het maken van uw reservering. 

4. Wanneer ontvang ik bevestiging van mijn reservering?

Wij streven er naar om de definitieve reserveringsbevestiging op werkdagen binnen 48 uur toe te sturen.

5. Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen?

U hoort ten alle tijde wat van ons dus indien u geen bevestiging ontvangen heeft, dient u zo snel mogelijk contact met ons Servicecenter op te nemen via de telefoon of per e-mail. Ons Servicecenter gaat er dan voor zorgen dat u alsnog uw reserveringsbevestiging zult ontvangen.

6. Tot hoe kort voor vertrek kan ik een bridgearrangement reserveren?

U kunt ten altijd een reserveringsaanvraag indienen. Voor alle bridgearrangementen in Nederland geldt dat alle kamers 7 dagen voor aanvang op aanvraag gaan. Dit betekent dat er op de dag van aanvang nog een reservering gemaakt kan worden, indien er nog kamers beschikbaar zijn. Mocht het voorkomen dat een bridgearrangement geen kamers meer beschikbaar heeft, dan zal het arrangement op onze website weergegeven worden als VOL.

7. Is een reservering na bevestiging nog te wijzigen?

U kunt uw reservering wijzigen door contact op te nemen met ons Servicecenter via de telefoon of per e-mail. Indien wij een wijziging direct door kunnen voeren dan doen wij dat. Indien dit niet mogelijk is, zetten wij uw verzoek tot wijzigen uit naar het betreffende hotel. In sommige gevallen kunnen er wijzigingskosten van toepassing zijn.

8. Ik wil meerdere arrangementen achter elkaar boeken. Kan dat?

Dat is geen enkel probleem. Indien u graag meerdere arrangementen zou willen boeken, kunt u de formulieren voor de desbetreffende bridgearrangementen invullen op onze website en de formulieren opsturen naar ons Servicecenter. Ook is het mogelijk om telefonisch de verschillende reserveringen te maken of per e-mail.

9. Ik wil een arrangement graag verlengen met één of meerdere nacht(en). Kan dat?

Het is mogelijk om nachten voor of na het arrangement bij te boeken. Indien dit van toepassing is voor u, kunt u contact opnemen met ons Servicecenter per e-mail of telefoon. Het Servicecenter zal bij het desbetreffende hotel het tarief opvragen voor de extra nacht(en). Wanneer zij deze informatie hebben mogen ontvangen zullen zij opnieuw contact met u opnemen en het tarief met u bespreken. Indien u akkoord geeft aan dit tarief, zullen zij de extra nacht(en) toevoegen aan uw reservering en kunt u deze extra informatie en toeslag terugvinden op uw reserveringsbevestiging. 

10. Is het mogelijk om een upgrade kamer te reserveren?

Alle bridgearrangementen bij Boon-a-part Bridgereizen zijn gebaseerd op een overnachting op een tweepersoons comfort kamer. Als u een upgrade kamer zou willen reserveren, dan kunt u op onze website per hotel zien over welke upgrade mogelijkheden het hotel beschikt. Bij het maken van een reservering via onze website kunt u één van deze upgrade kamers selecteren, ook kunt u meteen de kosten van deze upgrade zien. Indien u de reservering per telefoon of e-mail maakt, kunt u aangeven naar welk kamertype uw wens uitgaat. Ons Servicecenter zal u vervolgens op de hoogte brengen van de eventuele kosten die in rekening gebracht zullen worden.

11. Is het mogelijk om een kamer voor mindervalide te reserveren?

Sommige hotels bieden kamers en voorzieningen voor mindervaliden. Echter zijn niet alle hotels in ons aanbod volledige toegankelijk voor mindervaliden. Op onze website kunt u per hotel zien of het hotel toegankelijk is voor mindervaliden. Indien u informatie wenst over een mindervalidenkamer bij een desbetreffend hotel, kunt u het beste contact opnemen met ons Servicecenter per telefoon of e-mail. 

12. Is het mogelijk om voor een groep te reserveren?

Wanneer u een bridgearrangement wenst te boeken met uw vriendengroep of bridgeclub kunt u contact openemen met onze afdeling “groepsreizen”. U kunt deze bereiken op het e mailadres: info@boon-a-part.nl of op 0347-750 444.  

13. Kan ik mijn reserveringsbevestiging nogmaals ontvangen?

Ja, dat is geen enkel probleem. Hiervoor kunt u contact opnemen met ons Servicecenter via de telefoon of e-mail.

14. Ik heb wensen die van (essentieel) belang zijn voor mijn boeking. Wat kan ik daarmee doen?

U kunt uw wensen ten alle tijden doorgeven aan ons Servicecenter, zij zullen uw wensen noteren bij uw reservering en deze ook doorgeven aan het hotel en de wedstrijdleiding. Indien u de reservering maakt via ons formulier op de website, kunt u uw wensen invullen in een van de daarvoor bestemde velden. Een preferentie betreft slechts een voorkeur. Dit houdt in dat er geen garantie is dat uw wens/voorkeur mogelijk is. Indien uw wens niet mogelijk is zullen wij u hier uiteraard over informeren.

15. Ik ben alleen, kan ik toch mee op reis?

Ja zeker, iedereen is welkom bij Boon-a-part. Wij zorgen altijd voor een Bridgepartner voor u.

Prijzen

1. Ik kom alleen. Wat moet ik extra betalen?

Er zijn een aantal hotels die over ‘echte’ éénpersoonskamers beschikken. Deze kamers zijn te boeken tegen dezelfde prijs als voor een tweepersoonskamer. Indien een hotel geen ‘echte’ éénpersoonskamers heeft, wordt er een toeslag berekend. In dit geval krijgt u een tweepersoonskamer voor enkel gebruik. De toeslag die hiervoor berekend wordt is €15,00 per persoon per nacht. In het geval van feestdagen of speciale evenementen wordt er een toeslag van €20,00 per persoon per nacht berekend.

2. Zijn de prijzen altijd per persoon?

Prijzen gecommuniceerd op onze website zijn altijd per persoon tenzij anders aangegeven.

Betaling

1. Wanneer moet ik de betaling voor mijn bridgearrangement overmaken?

U wordt verzocht om het te betalen bedrag 3 weken voor aanvang van een arrangement te voldoen.  Bent u in het bezit van een Bridgevoordeel pas dan gelden er andere regels. 

2. Kunnen alle reizigers apart betalen?

Ja zeker! Het is mogelijk voor alle reizigers om apart te betalen. Dit kan door middel van een aparte factuur per gereserveerde kamer, maar is ook mogelijk door het te betalen bedrag over te maken naar het ordernummer van de reservering.

3. Kan ik betalen met cadeaubonnen?

Vanuit Boon-a-part Bridgereizen nemen wij enkel cadeaubonnen aan die vanuit ons zijn vrijgegeven. De voorwaarden van deze cadeaubonnen kunt u terugvinden op de desbetreffende bon.

Annuleren

1. Hoe kan ik de reservering annuleren?

Het annuleren van uw reservering kan gemakkelijk door telefonisch of per e-mail contact op te nemen met ons Servicecenter. Op het moment dat uw reservering definitief is (dat is op het moment dat u een reserveringsbevestiging van ons ontvangen heeft), gelden onze annuleringsvoorwaarden. Wilt u buiten kantoren uren annuleren? Bel dan altijd het hotel waar u heeft geboekt.   

2. Kan ik een annuleringsverzekering afsluiten?

Nee, het is niet mogelijk om een annuleringsverzekering af te sluiten via Boon-a-part Bridgereizen. Hiervoor kunt u terecht bij de ANWB, bank of uw verzekeringsagent  

3. Wat zijn de voorwaarden van jullie annuleringsdekking?

Bridgearrangementen met aankomst tot 1 januari ‘21 kunnen op elk moment (tot 24 uur voor aanvang) kosteloos geannuleerd of verplaatst. Bent u ziek (koorts, hoesten, keelpijn) annuleer dan uw boeking via 0347 750 444 of bij het hotel zelf.

Toelichting ‘tot 24 uur voor aanvang kosteloos annuleren’:

Bij onverhoopte annulering op reizen vanaf 1 januari 2021 zijn wij genoodzaakt de volgende kosten in rekening te brengen:

  • Van de 20e t/m de 15e dag voor aanvang van de reis 50% van de totale reissom.
  • Van de 14e t/m de 5e dag voor aanvang van de reis 75% van de totale reissom.
  • Vanaf de 5e dag voor aanvang tot de vertrekdag van de reis 90% van de totale reissom.
  • Op de dag van aanvang of later 100% van de reissom.

Voor annuleringen van Buitenlandse Bridgereizen gelden de A.N.V.R voorwaarden:

  • Van de 42ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: de aanbetaling;
  • Van de 42ste dag (inclusief) tot de 28ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 35% van de reissom;
  • Van de 28ste dag (inclusief) tot de 21ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 40% van de reissom;
  • Bij annulering vanaf de 21ste dag (inclusief) tot de 14de dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 50% van de reissom;
  • Bij annulering vanaf de 14de dag (inclusief) tot de 5de dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 75% van de reissom;
  • Bij annulering vanaf de 5de dag (inclusief) tot de vertrekdag: 90% van de reissom;
  • Bij annulering op de vertrekdag of later: de volledige reissom.

Overige

1. Kan ik alleen deelnemen aan een bridgearrangement?

Ja, het is zeker mogelijk om alleen deel te nemen aan een bridgearrangement. Wij zullen ten alle tijden zorgen voor een bridgepartner.

2. Moet ik lid zijn van de Nederlandse Bridgebond?

Nee, u hoeft geen lid te zijn van de Nederlandse Bridgebond om deel te kunnen nemen aan onze bridgearrangementen. Indien u wel lid bent van de Nederlandse Bridgebond vernemen wij dat graag, wij zullen uw Nederlandse Bridgebond lidnummer noteren en er voor zorgen dat de meesterpunten op uw nummer doorgevoerd worden.

3. Mag ik een huisdier meenemen?

Ieder hotel heeft zijn eigen beleid wat betreft huisdieren. Er zijn hotels die geen huisdieren toestaan, maar ook voldoende hotels die het wél toestaan. Er geldt in elk geval een toeslag i.v.m. extra schoonmaak. Deze kosten staan vermeld bij de extra informatie van de hotels op de hotel pagina’s. 

4. Is speelniveau van belang voor de bridgearrangementen?

Het speelniveau wordt niet geregistreerd bij Boon-a-part Bridgereizen.

5. Hoe dien ik een klacht in?

Heeft u een klacht of was er iets niet helemaal naar wens? Dan horen wij uiteraard graag van u. U kunt gemakkelijk contact opnemen met ons Servicecenter per telefoon of e-mail en uw bevindingen aan ons doorgeven.

6. Hoe gaat Boon-a-part Bridgereizen om met persoonsgegevens?

Wij respecteren en beschermen de privacy van alle gebruikers van Boon-a-part Bridgereizen en zorgen dat uw persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. U kunt hier klikken voor ons Privacy Statement.

7. Ik heb een Bridge Voordeelpas, wat houdt dat in?

Sinds 2020 heeft de Bridge Voordeelpas zijn intrede gemaakt binnen Boon-a-part Bridgereizen. Gasten die vaker dan 5 keer zijn mee geweest op een bridgereis/-arrangement bij Boon-a-part ontvangen automatisch een Bridge Voordeelpas. Er zijn 3 soorten passen: Groen (minimaal 5 reizen), Zilver (minimaal 10 reizen) en Goud (minimaal 25 reizen). Hoe vaker u heeft deelgenomen aan een bridgereis/-arrangement, hoe meer voordeel u ontvangt. Voor alle voordelen per pas kunt u hier terecht.

8. Wat is de geschikte leeftijd voor een bridgearrangement?

Alle leeftijden zijn welkom op onze bridgearrangementen. Eén ding is zeker, u bent nooit de oudste op een bridgereis.

Over Boon-a-part Bridgereizen

1. Wat is het telefoonnummer van Boon-a-part Bridgereizen?

Boon-a-part Bridgereizen is te bereiken op het volgende nummer: +31 (0)347 – 750 444.  

2. Heeft Boon-a-part Bridgereizen ook een Facebook pagina?

Ja zeker, u kunt hier klikken voor onze Facebookpagina.

3. Wat zijn de adresgegevens en het rekeningnummer van Boon-a-part Bridgereizen?

Postadres
Postbus 134
3430 AC Nieuwegein

Bezoekadres
Buizerdlaan 2
3435 SB Nieuwegein

4. Wat zijn de openingstijden van Boon-a-part Bridgereizen?

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 – 17:00 uur
Zaterdag & zondag gesloten

De website is 24 uur per dag 7 dagen per weken open. Het opzoeken van informatie of het maken van een reservering is dus altijd mogelijk. 

5. Hoe kan ik mij aanmelden voor de Boon-a-part Bridgereizen Nieuwsbrief?

Aanmelden kan gemakkelijk door uw emailadres in te vullen onderaan deze pagina. 

Heeft u uw antwoord nog niet gevonden?

Openingstijden:

Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 – 17:00 uur
Zaterdag & zondag gesloten