”Met afstand de gezelligste bridgereizen.”

Beste Gast van Boon-a-part Bridgereizen,

Wij laten graag zien welke maatregelen Boon-a-part heeft genomen om de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers te waarborgen. Wij doen er alles aan om de risico’s op besmetting en verspreiding van het virus tijdens de bridgearrangementen tot een minimum te beperken.

NIEUW: Kosteloos annuleren tot 24 uur voor aanvang
U kunt alle bridgearrangementen met aankomst tot 1 september op elk moment (tot 24u voor aanvang) kosteloos annuleren of verplaatsen naar een andere datum. Bent u ziek (koorts, hoesten, keelpijn), annuleer dan uw boeking via 0347 750 444 of bij het hotel zelf.

1,5 meter samenleving

Een begrip waar tot voor kort nog nooit iemand van had gehoord, maar nu onderdeel is van ons dagelijkse leven. Om u zo veilig mogelijk te kunnen ontvangen zijn alle hotels waar wij bridgen volledig aangepast op de nieuwe situatie. Hierbij is aan alles gedacht en voldoen de hotels aan alle richtlijnen voor een onbezorgd en veilig verblijf.

Wat doen de hotels om de veiligheid van de bridgers te waarborgen:

  • Zij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.
  • Alle hotels zijn voorzien van informatie over COVID-19 en managementinstructies.
  • Verbeterde protocollen voor reiniging en hygiëne.
  • Regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.
  • Zij bieden onze gasten desinfecterende dispensers in openbare ruimtes aan.
  • Naleving van de procedures voor het omgaan met collega’s die ziek zijn.

Maatregelen in de restaurants:

  • Gelieve te wachten op de aangegeven plek tot de host u uw tafel wijst.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot de medewerkers van het hotel als tot andere gasten.
  • Om voldoende afstand te behouden serveren de medewerkers uit met gepaste afstand, waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • De hotelmedewerkers dragen handschoenen uit hygiënisch oogpunt.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.
  • Maak gelieve zoveel mogelijk gebruik van de sanitaire voorzieningen op uw hotelkamer.
  • Er is roomservice mogelijk.

Maatregelen in de bridgezaal:

  • Volg altijd de instructies op van de wedstrijdleiders.
  • Desinfecteer uw handen voordat u de bridgezaal in komt met de handgel die ter beschikking wordt gesteld.
  • Er wordt gebridget met de speciaal voor Boon-a-part gemaakte “Veiligheid Bridgeschermen“.
  • Bridgekaarten: Op elke bridgetafel staat desinfectie gel die iedereen voor en na een ronde bridgen kan gebruiken
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze wedstrijdleiders als tot andere gasten.
  • Maak gelieve zoveel mogelijk gebruik van de sanitaire voorzieningen op uw hotelkamer.
  • Wij bridgen met maximaal 7 bridgetafels.
  • U krijgt aan het begin van het arrangement een biddingbox die u heel het arrangement bij u houdt.
  • De bridgemate wordt bediend d.m.v. de achterkant van een pen die door de wedstrijdleider beschikbaar wordt gesteld.
  • Het is niet verplicht, maar wij stellen handschoenen beschikbaar voor de bridgers die dit fijn vinden.
  • Wij bridgen in ruime bridgezalen.
  • Tijdens de arrangementen worden geen meesterpunten toegekend.

Veelgestelde vragen 1,5 meter samenleving

Mogen hotels open zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om hotels geopend te hebben. Bekijk hier het filmpje met alle informatie.

Mogen arrangementen georganiseerd worden waar er wordt gebridget?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om arrangementen op een veilige manier te organiseren.

Mogen restaurants gevestigd in hotels open zijn?
Ja, eet- en drinkgelegenheden in hotels mogen geopend zijn ten behoeve van hotelgasten. Dit is eveneens opgenomen in de noodverordeningen van de verschillende veiligheidsregio’s.

Is het bezoeken van een hotel veilig?

Alle hotels waar wij een bridgearrangement organiseren zijn ingericht conform de richtlijnen van het RIVM. Boon-a-part Bridgereizen heeft er alles aan gedaan de risico’s tot een minimum te beperken.

Is het mogelijk om gerechten en drankjes van de kaart te bestellen op mijn hotelkamer?
Ja, dat is mogelijk. Alle hotels bieden roomservice aan.

Kan ik nog steeds gebruikmaken van het ontbijtbuffet in het hotel?
Ja, uiteraard kunt u ontbijten in de hotels. Enkel wordt er, vanwege de hygiënemaatregelen, een à la carte ontbijt aangeboden in plaats van een ontbijtbuffet. Het ontbijt is net als lunch en diner ook mogelijk op uw hotelkamer.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Om u gerust te stellen in deze onzekere periode, biedt Boon-a-part Bridgereizen u de mogelijkheid om uw bridgereis tot 24 uur voor aanvang kosteloos te annuleren, zodat u nooit uw geld kwijt bent en u altijd de mogelijkheid heeft om uw boeking te verplaatsten naar een ander moment, of geheel te annuleren.  Om welke reden dan ook!

Hoe weet ik welke faciliteiten er per hotel geopend zijn?
Alle faciliteiten in de hotels zijn geopend.

Zijn huisdieren toegestaan?
Neem contact op met het hotel naar keuze. Dit kan namelijk per hotel verschillen.

Is het mogelijk om gebruik te maken van een (elektrische) fiets van het hotel?
Ja, het is mogelijk om een (elektrische) fiets te huren bij hotel.

Kan het zijn dat de hotels opnieuw sluiten? 
Nee, reeds geopende hotels blijven open en zullen niet opnieuw sluiten. Er is nooit sprake geweest van verplichte sluiting van de hotels. Volgens de richtlijnen van de overheid en veiligheidsregio’s is het toegestaan om hotels geopend te hebben.