Geachte gast van Boon-a-part Bridgereizen,

Uiteraard houden wij de ontwikkelingen omtrent COVID-19  goed in de gaten. Uw gezondheid en veiligheid en dat van onze collega’s staan bij ons met stip op nummer één. Mochten er naar aanleiding van de persconferentie van 26 november 2021, wijzigingen of aanpassingen plaatsvinden omtrent uw reservering, dan nemen wij spoedig contact met u op.

Laatste update: 01 december 2021, 13:20 uur

Gaan de bridgearrangementen door?
Ja, de bridgearrangementen mogende komende 3 weken doorgaan, met enkele kleine aanpassingen. Deze aanpassingen zijn niet van toepassing op de feestdagen bridgearrangementen. Op deze arrangementen zijn geen aanpassingen. Hier kunt u hieronder meer over lezen.

Is het hebben van een coronapas, verplicht om te kunnen deelnemen aan een bridgearrangement?
U dient een coronapas (met werkende QR-code), COVID-19 herstelbewijs of negatieve coronatest te laten zien tijdens het inchecken.

Mogen hotels open zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om hotels geopend te hebben.

Mogen arrangementen georganiseerd worden waar er wordt gebridget?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om bridge op een veilige manier te organiseren.

Mogen restaurants gevestigd in hotels open zijn?
Ja, eet- en drinkgelegenheden in hotels mogen geopend zijn. Na 17.00 uur mogen restaurants niet meer geopend zijn. De diners zullen daarom om 16.00 uur plaatsvinden.

Is een mondkapje verplicht?
In de openbare ruimtes van het hotel zijn mondkapjes verplicht, denk hierbij aan de receptie of de lobby. In de bridgezaal en het restaurant zijn mondkapjes niet verplicht, uiteraard bent u vrij om zelf te beslissen over een mondkapje te dragen.

Is het bezoeken van een hotel veilig?
Alle hotels waar wij een bridgearrangement organiseren zijn ingericht conform de richtlijnen van het RIVM. Boon-a-part Bridgereizen heeft er alles aan gedaan de risico’s tot een minimum te beperken.

Kan ik nog steeds gebruikmaken van het ontbijtbuffet in het hotel?
Ja, uiteraard kunt u ontbijten in de hotels.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
U kunt kosteloos annuleren of wijzigen tot 5 dagen voor aanvang van het arrangement. Zo bent u nooit uw geld kwijt en heeft u altijd de mogelijkheid om uw boeking te verplaatsten naar een ander moment, of geheel te annuleren. Om welke reden dan ook!

Hoe weet ik welke faciliteiten er per hotel geopend zijn?
Op dit moment zijn alle hotelfaciliteiten geopend. De actuele status van de faciliteiten kunt u terugvinden op de website van het desbetreffende hotel.

Kan het zijn dat de hotels opnieuw sluiten? 
Nee, reeds geopende hotels blijven open en zullen niet opnieuw sluiten. Er is nooit sprake geweest van verplichte sluiting van de hotels. Volgens de richtlijnen van de overheid en veiligheidsregio’s is het toegestaan om hotels geopend te hebben.

”Met afstand de gezelligste bridgereizen.”

Kosteloos annuleren tot 5 dagen voor aanvang!
U kunt kosteloos annuleren tot 5 dagen voor aanvang, zonder opgave van reden! Bent u ziek (koorts, hoesten, keelpijn), annuleer dan uw boeking via 0347 750 444 of bij het hotel zelf.